Páginas


terça-feira, 18 de agosto de 2009

More photos for daddys








Hello daddys, thanks for the first place in the Cam4 and I wait that photos are liking them. Today I took off plus some photos to leave yours with “water in the mouth”. And has each mature man who is talking with me and wanting me… ours! I am analyzing all the proposals, all has been excellent. I go well to postar my photos and mine 1st place in the Cam4. Kiss dear.

Para os brasileiros: Olá Papais, obrigado pelo primeiro lugar no Cam4 e espero que estejam gostando das fotos.

Hoje tirei mais algumas fotos para deixar vocês com “água na boca”.

E tem cada homem maduro que está conversando comigo e me querendo... nossa!

Estou analisando todas as propostas, todas tem sido ótimas.

Bem vou postar minhas fotos e meu 1º lugar no Cam4 .

Beijo queridos















Nenhum comentário: